Broken Mirrors (2018) Film Biograf

Bedste film מראות שבורות (2018) i top videoformat. Kolla på film מראות שבורות (2018) i bedste kvalitet. Spille film מראות שבורות (2018) i top kvalitet. Ny film מראות שבורות (2018) i HD-format. Gode film מראות שבורות (2018) i bedste video format.


Du får komplet beskrivelse af מראות שבורות (2018) nedenfor:
  • Original titel : מראות שבורות
  • Film titel : מראות שבורות (2018)
  • År for film : 2018
  • Genrer af film : Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2018-10-18
  • Virksomheder af film :
  • Landene i film : Israel,
  • Sprog af film : עִבְרִית,
  • Varighed film : Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 0
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : IT,EN,HE,NL,
  • Cast af film :Renana Raz (Nava), Yoav Rotman (Ben), Shira Haas (Ariela), Yiftach Klein (Giora)

6723102

מראות שבורות (2018) er den mest effektive film fra der har en beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste kvalitet af lyd og gode bedste skuespillere.

Den gang jeg første fundet ud af om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg ligesom de fleste idé eller ingen. Efter at have set det Jeg vil bare bruge at tale om at vi virkelig sætter pris. Jeg yderst anbefaler denne film for de mennesker, der elsker genre Drama, . Er i stand til ur det gratis bare klikke indsende og tilmeld, vil du være i stand til at ur mange og mange nyeste filmtitler gratis.

... Titta på Film מראות שבורות (2018) i HD-video 720p ....




Director : Aviad Givon, Director of Photography : Daniel Miller, Editor : Ronit Porat, Producer : Ronit Reichman, Producer : Liora Landau, Writer : Aviad Givon, Music : Asher Goldschmidt, Writer : Imri Matalon, Director : Imri Matalon
Sikker, nu du kan se film af מראות שבורות (2018) fuldt længde og find den forbindelse til dette video מראות שבורות (2018) i bedste look videoformat.


Tags: israel, violent father, daughter,