Staff Only (2019) Film Biograf

Titta på Film Staff Only (2018) i høj kvalitet. Fuld film streaming Staff Only (2018) i bedste kvalitet. topp Film Staff Only (2018) i top kvalitet. Download fuld Staff Only (2018) i top videoformat. Ny film Staff Only (2018) i HD-format.


Du vil indse en omfattende beskrivelse af Staff Only (2018) nedenfor:
  • Original titel : Staff Only
  • Film titel : Staff Only (2018)
  • År for film : 2019
  • Genrer af film : Komedie, Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2019-07-17
  • Virksomheder af film : Kinograf, Ikiru Films, turanga films, La Terraza Films, Les Films Hatarim, Televisió de Catalunya,
  • Landene i film : France, Spain,
  • Sprog af film : Català, Français,
  • Varighed film : Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 0
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : EN,ES,FR,
  • Cast af film :Elena Andrada (Marta), Sergi López (Manel), Ian Samsó (Bruno)

8185374

Staff Only (2018) er en rimelig film manufacured af Kinograf, Ikiru Films, turanga films, La Terraza Films, Les Films Hatarim, Televisió de Catalunya, ledsager en beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet præmie bedste skuespillere.

Når jeg første får at vide, om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg elsker idé eller på anden måde. Efter at have set det Jeg får gave at foreslå hvor jeg virkelig gerne. Jeg helt klart anbefale denne film for dem, der typen af genre Komedie, Drama, . Du kan sikkert ur det uden omkostninger blot ved klikke indsende og tilmeld, kan ur tusinder af nyeste filmtitler uden omkostninger.

... Bedste film Staff Only (2018) i video i høj kvalitet 1080p ....




Costume Design : Giovanna Ribes, Cinematography : Diego Dussuel, Editor : Neus Ballús, Music : Isabel Latorre, Writer : Neus Ballús, Executive Producer : Edmon Roch, Director : Neus Ballús, Writer : Pau Subirós, Production Design : Uxua Castelló, Executive Producer : Pau Subirós, Sound : Amanda Villavieja
Ja, nu du kan se film involverer Staff Only (2018) 100% længde og har den url til dette movie Staff Only (2018) i bedste video format.


Tags: