As I Fall (2018) Online Streaming

Netflix film Når jeg faller (2018) i top videoformat. Bedste film Når jeg faller (2018) i HD-kvalitet. Se streaming Når jeg faller (2018) i high definition-format. Kolla på film Når jeg faller (2018) i bedste kvalitet. Se fuld film Når jeg faller (2018) i video i høj kvalitet.


Du vil opdage, at komplet beskrivelse af Når jeg faller (2018) nedenfor:
  • Original titel : Når jeg faller
  • Film titel : Når jeg faller (2018)
  • År for film : 2018
  • Genrer af film : Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2018-09-21
  • Virksomheder af film : Den Norske Filmskolen,
  • Landene i film : Norway,
  • Sprog af film : Norsk,
  • Varighed film : 97 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 0
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : EN,SV,NO,
  • Cast af film :Trine Wiggen (Pshycologist), Selome Emnetu (Tove), Marius Aandal Pedersen (Lukas), Ingeborg Sundrehagen Raustøl (Susanne), Kjærsti Odden Skjeldal (Mette), Preben Hodneland (Joachim), Morten Svarteit (Thomas), Alexandra Gjerpen (Maria), Ola G. Furuseth (Phillip), Vidar Sandem (Sverre)

7547800

Når jeg faller (2018) er en levedygtig film fra Den Norske Filmskolen, sammen med beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste kvalitet af lyd skal se bedste skuespillere.

Den gang jeg første lære om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg en af idé eller ingen. Efter at have set det Der er at udtrykke hvor jeg virkelig sætter pris. Jeg anbefaler stærkt denne film for de mennesker, der meget ligesom genre Drama, . Can ur det som en gave ved blot klikke indsende og tilmeld, du kan muligvis få ur ubegrænset nyeste filmtitler til gratis.

... Bra Film Når jeg faller (2018) i høj kvalitet 1080p ....




Cinematography : Ivar Taim, Producer : Magnus Kristiansen, Sound Editor : Daniel Angyal, Editor : Jaak Ollino Jr., Writer : Magnus Meyer Arnesen, Director : Magnus Meyer Arnesen, Writer : Kristian Landmark, Producer : Gylda Myklebust, Music : David Stephen Grant
Ja, nu du kan se film forbundet med Når jeg faller (2018) helt længde og find den forbindelse til dette film Når jeg faller (2018) i top kvalitet.


Tags: norway, drug addiction, heroin, father son relationship,