Lady Ninja: A Blue Shadow (2018) Bra Film

Bedste film LADY NINJA ~青い影~ (2018) i bedste video format. Online streaming LADY NINJA ~青い影~ (2018) i video i høj kvalitet. Bästa Film LADY NINJA ~青い影~ (2018) i high definition-format. Nya film LADY NINJA ~青い影~ (2018) i HD-format. Se fuld film LADY NINJA ~青い影~ (2018) i HD-video.


meddelelse en omfattende beskrivelse af LADY NINJA ~青い影~ (2018) nedenfor:
  • Original titel : LADY NINJA ~青い影~
  • Film titel : LADY NINJA ~青い影~ (2018)
  • År for film : 2018
  • Genrer af film : Action, Sci-fi,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2018-01-20
  • Virksomheder af film :
  • Landene i film : Japan,
  • Sprog af film : 日本語,
  • Varighed film : Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 0
  • Youtube ID film : PtIQs_z48mU
  • Oversættelse af film : EN,KO,ZH,
  • Cast af film :Asami (), Shin'ichi Wagô (), Saki Akai (), Shin Ishikawa (), Yukio Sakaguchi (), Atsuko Okamoto (), Hayate Matsuzaki (), Lou Ohshiba (), Shijimi (), Yûji Abe (), Minoru Torihada (), China Kusumoto ()

7707950

LADY NINJA ~青い影~ (2018) er en god film manufacured af arbejder med en beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Alle naturlige placering første lære om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg har passion for idé eller ingen. Efter at have set det jeg har at tale om at jeg virkelig sætter pris. Jeg helt klart anbefale denne film for dem, der måske din genre Action, Sci-fi, . Er i stand ur det for uden omkostninger blot ved klikke en knap og tilmeld, det ville være bedre at ur flere nyeste filmtitler for uden omkostninger.

... Dreamfilm LADY NINJA ~青い影~ (2018) i top videoformat 1080p ....




Writer : Ryûta Kawasaki, Director : Ken'ichi Fujiwara
Ja, nu du kan se film hensyn LADY NINJA ~青い影~ (2018) helt længde og find den url til dette flick LADY NINJA ~青い影~ (2018) i high definition kvalitet.


Tags: ninja, female ninja,